2013. október 31., csütörtök

Felemás

Előszó
(Ígéret)

Nem véletlen az alcím. Az előszóba belerejtek magam számára némi ösztönzést, és a barátaimnak szánt ígéretet. Azokhoz az emberekhez szólok most, akik észrevették a bennem lakó ismeretlen forgatagot és figyelmeztettek, hogy szépen lassan felfalja a valódi énemet.
Ők és az életem inspirálták ezt a történetet. Minden egyes apró részletet el akarom mesélni ennek a korszaknak… ebben segítségemre lesz egy lány, akinek a naiv, gyermeki, reménnyel és szeretettel teli világa megroppan egyszer csak. Ezt teszi vele ellenhős, aki egy vonzó tekintetű férfi lesz, gyenge lélekkel és megnyerő személyiséggel. S ott lesz még a hős is. Egy igaz barát, egy szerethető őrült, aki látszólag hozzájárult főszereplőnk katasztrófájához, mégis ő menti meg a teljes pusztulástól.
Látható lesz a beszűkült világ, a kisvárosom, ahol felnőttem, amit megmérgezett a sok csalódás. Aztán ott vannak a barátok, akik néhol görbe tükröt kapnak, a saját szememen keresztül elemzem ki őket.
S végül a jövő, az álmok, amit tényleg a művészi határtalanság vázol majd fel… ebbe vegyül bele majd némi kritika a nagyvilág iránt…

Olvassátok hát az életem, a regényem, amiben ott lakik minden reményem, szeretetem és álmom. Hallgattam rátok, és meggyógyítottam önmagam a puszta szavak erejével…
Meg fogjátok látni, hogyan néz ki az eszményi énetek, hogyan éltek az én még mindig nagyon szerető szívemben.

Szeretettel,

G.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése