2013. október 5., szombat

Kalmárszerelem

Búcsúzom… a legnehezebb szavakba önthető pillanat, főleg ha szúr a szilánkos szív.
Nem csak a szívem helyén fáj… az egész testem sajog. Mardos a hiányérzet és a tehetetlenség… vége van. Vége… végleg.

Kifejezhetetlen a fájdalomhullám önt el. Kergeti egymást a düh és a keserűség. Jobb gyűlölni valakit és haragudni rá a hibái miatt, így sokkal könnyebb… de ez nem tart sokáig… utána elemi erővel tör rám a jó emlékek hada, és a gondolat, hogy valaki más tölti be a szerepem egy bizonyos részét…
Nem tudom elhinni, hogy valóban megbántott… eldobott… összetörte a szívem. Szeretem, ezért még patetikusak, keserűek a szavaim, és ezért él még bennem a remény. Kiolthatatlanul lobog, még a könnyek sem oltják el. Azon kapom magam, hogy elkezdek félni… mi lesz ha nem leszek képes továbblépni? Ha itt ragadok és reménytelenül szeretek? Ez nem történhet meg. Nem térhetek vissza ahhoz az énemhez, aki sodródott és egy méltatlan ember iránt táplált érzéseket…
Alig van erőm leírni a szavakat…
De a paradoxon tovább él. Nem is tudom, hogyan van annyi erőm, hogy kiegyensúlyozott, érinthetetlen arcot mutassak az embereknek.

Ez most egész más, mint egy évvel ezelőtt. Itt nem a férfi szerepének üresen maradása a fájdalmas, hanem maga a személy hiánya őröl fel…
Sokáig azt hittem, hogy pont őt keresem. Sokáig láthatatlannak tekintettem hibáit… odaadtam a szívemet és megint csak reméltem és szerettem. Egyszerre csak minden megváltozott… megláttam a benne lakó sötétséget, ami felemésztett mindkettőnket. Nem tudtam elszakadni tőle, és ő sem tőlem. Fogta az utolsó percig a kezem, én pedig a végén már arra buzdítottam, hogy lépjen, mert megfulladunk mindketten… Életem legnehezebb próbatétele volt.

Az a jó abban, ha az ember ezt leírhatja, hogy minden fájdalmát kínos pontossággal ábrázolhatja, hogy aztán elhihesse, majd csak jobb lesz…

U.I.: Egy Kalmárt, Téged szeretni nagy és nemes feladat. Miközben szerettelek, megint felfedezhettem magamban egy újabb részt. Bátor, erős és talpraesett ez a rész… azt vallom, hogy minden férfitől, akit szeretek, „kapok” valami útravalót.
Mélyen bennem éltél, a részemmé váltál, ezért is nehéz elszakadnom. Lényünkből egy darab közössé vált, és ott élt a másikban… nem baj, hogy nem voltunk egyformák, én odaadtam a saját szívem a tied helyére is… Nem kellett semmi cserébe, boldog lettem volna melletted minden anyagias szórakozás nélkül is. Most pedig 8 hónap szépségeit kell eltemetnem magamban. Nem keresem a hibáinkat, mert nincsenek. Túl korán találkoztunk. Nincs erőm elhinni, hogy látlak még valaha, csókollak még valaha… de a szívem mégis kegyetlenül gondolja újra ezeket a képsorokat. Menthetetlen és vágyakozó…
Ideje elengedni egy tökéletesnek hitt eszményt…

Viszlát, szerelmem!

Geisterfahrer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése