2011. február 14., hétfő

Ich bin Geisterfahrer!

Fekete? Fehér? Fekete? Fehér!
Fekete… Fehér!
Szürke…?!


Kicsit olyan, mintha valamiféle furcsa háromszögben ragadtam volna. Látom a két csúcsot, de… fogalmam sincs, hogy melyik tartozik igazán hozzám…  melyik vagyok én? Melyiket kéne kikerülni? S végül… megérné elindulni az ismeretlen középúton…?

A múlt követ, a nyomodban van. A jövő, pedig vakít. Néha annyira, hogy alig látsz valamit. Néha annyira előremész, hogy közben elfelejted, hogy honnan indultál… s mikor visszatekintesz minden annyira idegen lesz… majd beléd hasít a fájdalom, és hirtelen minden egy szempillantás alatt visszaszáll beléd. A csókja, a tekintete, a szúrás, amit akkor vétetett, amikor szívedbe tőrt döfött.

De mi van, ha nem csak a múlt a baj, hanem a jövő is? Mi van, ha nem tudok választani? Ha valakit magam mellett tartanék, mégis néha rájövök, hogy ez nem nekem való. Ha nem akarok fájdalmat okozni, mégis megteszem…
Nehéz… nehéz, mert eddig szabad voltam, és szabadon éltem. Hiába éltem át nagy, világmegváltó érzelmeket, mégis független voltam, de boldog. Nekem ezt odaadni most nagyon nehéz lenne… s pont itt van a titok elrejtve. Én soha sem tudom „odaadni”… tőlem mindig „elveszik”… s pont ettől szédülök meg, és szállok be abba a hajóba, ami végigvisz egy olyan tenger hullámain, ami az „életnek” nevezett bolygó titkait tartalmazza… s mikor partot érek, teljesen máshova jutok. Rengeteg új tapasztalat, érzés, ami az enyém lesz. De máshol vagyok. És talán kicsit más vagyok…
De egy mégis biztos. Soha sem fogom elfelejteni, hogy honnan indult az a „bizonyos” hajó… hogy kik voltak velem azon a hajón, és kik „szálltak ki” közben. Ezek az emberek tartanak engem életben, és beléjük kapaszkodhatok, ha már nem bírom tovább…

S most megint elmondom. Tovább, tovább és tovább. Ideje nekem is tanulni valami fontosat az életről… azért, hogy még többet írhassak ide. Talán majd egyszer én is megtanulom „felnőttesen” kezelni az érzéseimet, és a kapcsolataimat. De addig ne akard drágám, hogy felnőjek. Nekem ez még idegen. Én még ehhez gyerek vagyok… én most nagyon máshol, és másokban élek…

Geisterfahrer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése