2010. december 31., péntek

Viszlát 2010!

2010. december 31.

Az utolsó nap. Az utolsó idei bejegyzés. Vége az évnek.
Kedves 2010! Soraimat neked ajánlom… amiért olyan érdekes, fájó, de azért boldog év voltál az életemben.

Mindig felvillanyoz, ha valaminek a végéről írhatok, és finálészerű befejezést alkothatok…
Érzem, hogy vége. Újabb 365 nap. Rengeteg új élmény, új ember, új érzések…
Visszaolvastam az írásaimat. Februártól írok rendszeresen, ez lesz a 100. oldal a Word-ben.
Olaszország (Velence), Bécs, Börzsöny, Surd, Hajdúszoboszló, Debrecen, Balatonfüred, Tisza-tó és még sok más nagyszerű hely. Utazásaim során felfedezhettem művészi és esztétikai értelemben is érdekes és új dolgokat. Ezek voltak azok, amik engem rengetegszer megihlettek, de leginkább pozitív hatásukkal megnyugtatták a lelkemet, ha éppen vihar dúlt benne.
De milyenek is voltak ezek a viharok? Sűrűek, hangosak, mennydörgések kísérték őket. Visszaolvastam az elmúlt év bejegyzéseit, és itt egy ültőhelyemben megismerhettem az érzelmi-színskála szinte összes, lényeges érzését. Érhetőbben egyszerűen csak annyi, hogy rengeteg mindenen mentem keresztül. Hol fönt, hol lent, hol pedig meg sem találtam önmagamat. Elég sok időmbe tellett feldolgozni és elfogadni különböző dolgokat, de… bekerültek olyan személyek az életembe, akik ebben mindig segítettek nekem.
Igen. Sajnos veszítettem barátokat, és szerelmet, de nyertem sok-sok dolgot.
Rengeteg szeretet kaptam, és hála’ Istennek, adhattam is. Sokat nevettem, és szórakoztam a barátaimmal. Megjártam a vidámparkot, strandoltam, hóembert építettem, verset írtam, gitároztam, olvastam és éltem. Ezek olyan dolgok, amik engem életben tartanak. Ezek részben a maradandó dolgok a családom és a barátaim mellett. Merthogy ők azok, akikkel szinte mindennap együtt vagyok, és néha elfelejtek értük hálát adni.
Legyen ez most a bejegyzés célja. Hálát adni a 2010-es évért. Hogy egészséges voltam, iskolába járhattam, szerettek, volt hol élnem, volt mit ennem… Mert a világ más részein valaki ezeknek a felét sem kapja meg. Ebbe is gondoljunk bele az utolsó napon.

Most pedig minden bajt el kell felejteni. Most az egyszer ténylegesen menni fog. Legyen egy méltó lezárása ennek a sikerekben gazdag, gyönyörű évnek.
Sokat akartam írni, de most csak ennyi jött. Mert ennyi a lényeg és a fontos. A többi már történelem…

Réka, köszönöm, hogy mellettem vagy. Felejthetetlen két napunk volt xP

Kedvesem, te pedig légy boldog! =)

A szeretteimnek, és a nem szeretteimnek is, sőt az egész világnak: Boldog Új Évet kívánok!
 

2011, gyere. Én várlak ;)

Geisterfahrer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése