2010. december 6., hétfő

The Pain of Love will last forever

 ~
Vajon lesz erőm végignézni? Vajon el tudom engedni majd magam? Vajon sikerült valaha elfelejtenem.
Azt hiszem 24 nap múlva hihetetlen mennyiségű erőre lesz szükségem. El kellett engednem egy embert, de az mégis folyton visszajött az életembe. Valami megmagyarázhatatlan oknál fogva szüksége van rám. És nekem is rá. De ezt nem mondom el.
Rengeteg racionális okot tudnék felsoroltatni most, hogy miért nem kéne még mindig itt tartanom… de elfáradtam. Képtelen vagyok ellene harcolni. Képtelen vagyok az érzéseim ellen harcolni. Belefáradtam a szélmalom játékba, és attól félek, hogy az év utolsó napján fájdalom ittasan fogok összecsuklani. Félek, hogy megint felborul minden, és az én szívem kettétörik, majd pedig elemészt a szinte fizikai jellegű fájdalom.

Senki sem tudhatja meg, mit érzek. Félek, elrontanám a közhangulatot. Ezt nem akarom, természetesen, de akkor is… nincs jó előérzetem.

„Minden vég kezdete egy látványos finálé…”

Geisterfahrer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése