2012. december 11., kedd

Mi lenne ha..?


Köszönöm nektek, valóban. Erősnek és bölcsnek hisztek engem. Ez igazán jól esik… de sajnos sok mindent nem tudtok. Nem látjátok a hihetetlen mennyiségű fájdalmat és keserűséget, amelynek fogva tart. Gyönyörű várként magasodik fölém, de belül csak szúrós cellái vannak… tele fotókkal és emlékekkel… így kínoz engem a valóság. Szép, szomorú mosolyra késztet, és elhiheti, hogy kíméletesen bánt el velem…
Nem. A csomag, amit cipelek már a húsomba vág. Gyenge vagyok és fizikai fájdalmat érzek, olyan nehéz már. Hova tegyem ezt? Miért nem tudok megválni tőle? Valaha képes leszek megválni tőle?
Édes fájdalom… aztán szorongás, utána düh és végül sírás… sorba állnak az érzések a szívemben. Váltják egymást, hogy nehogy csak egyet érezhessek a negatív színskálából. Nem szeretnék állandóan sírva elaludni. Nem sajnálatatom magam én naphosszat, szerintem a szánalom szavakban kifejezve egyenesen halálos… szeretnék végre boldogan felkelni, hittel és igazi reménnyel élni az életem. Most csak pár morzsa van, amibe kapaszkodom, de megint csak árnyékokra hiszem azt, hogy az a napfény. Ismét egyedül fogok maradni… soha sem fog már visszajönni… erős akarok lenni, de nem megy. Fáradok, gyengülök… azt szeretném, ha fel tudnék végre igazán állni és igazán őszintén mondhatnám azt, hogy túljutottam ezen.

Nem merek még mélyebbre ásni, mert friss a fájdalom… de félek, idővel majd megkönnyebbülök és belátok bizonyos dolgokat, amiket már most érzek tudat alatt. A büszkeség már most körvonalazza a mondatokat és suttogja... „jobbat és többet érdemelsz… igazi nő vagy, akihez igazi férfi való… különleges vagy, és ezt fel kell ismernie annak, aki veled van… hálát, köszönetet, vallomásokat érdemelsz…”
Mert nekem ez az egyetlen kapaszkodóm, hogy kimásszak egy kapcsolatból, ahol elhegytak...!
G.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése