2012. december 8., szombat

Az igazi szívszilánkok


Vérvörös a téli hajnal. Nincsen párja benne a magánynak. Halovány zöld fénnyel világít az óra. A saját zokogásomra kelek fel. Érzem a szilánkokat a szívemben… érzem, hogy egyre mélyebbre fúródnak… ez majdnem olyan, mint kicsit meghalni. Nincs már az, akit úgy szerettem, akinek mindenem odaadtam. Ő töltötte ki a szívem, ő fogta a kezem, ha féltem. A családja az én családom volt, a barátai az én barátaim.
De már nem szeret… soha többé nem csókolhatom meg, soha többé nem lehetek együtt a szeretteivel… soha…
Kihúzta a lábam alól a talajt, és elvett tőlem mindent. Egyedül hagyott az emésztő fájdalom sötétségében. Ő volt a minden… ő hordozta a boldog jövőt magában.
Nincs már erőm ahhoz, hogy ismét ostorozni kezdjem magam a múlt miatt… talán ha nem szólok, hogy többet akarok, talán, ha beérem az apró szerepemmel, amit az ő életében kaptam, most nem sírnék úgy. De valami rávett arra, hogy akkor megmondjam, hogy mi zavar… és jelentette a véget. Olyan férfiba szerettem bele, aki zokon vette az én kéréseimet… de hiába a sok hiba, akkor is elemészt a keserűség. Vérzik az egész lelkem, megéget a kihunyt szerelem hamuja.
Egyszerűen elhagyott…
Nem akar már velem lenni…
Összetörte a szívem…
Nem tudom, hogy ezután mi jön. Csak az Úristen tudja, akihez most is imádkozom, hogy segítsen, mentsen meg a földi pokoltól.
A magány a nyomomban lohol… hamarosan le fog csapni rám, és az egyetlen fegyverem, ha előre tekintek és megint felépítem magam, úgy ahogyan  a múltban tettem, amikor egy reménytelen szerelem elől menekültem.

Ha most ezt olvasod, érezheted, hogy tönkretettél érzelmileg, de a becsületem még épp maradt, csupán ez vég meg a teljes megaláztatástól.
Nem volt igazságos azt válaszolni a kérdésemre, hogy nem tudod azt mondani, hogy ne reménykedjek. Mit vársz még tőlem? Lelki támogatást, úgy hogy cserébe nem kapok semmit? Vagy gyere vissza, és szeresd bennem azt, akit megszerettél, és akinek te voltál az első, vagy menj el és engedd, hogy tovább lépjek…
De ne légy önző. Ne légy olyan, mint az utolsó 2 hónapban…

D.

A büszkeség üzeni: Nem adom fel. Magasra török. Hallani fogsz rólam. Tisztelni fogsz, és tudni fogod, hogy megtartottam az ígéretemet, és valóra váltottam az álmaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése