2011. december 31., szombat

I am, she was


Mindegy, hogy mi volt. Ma már csak a jelen van, és azok az emberek, akik éppen most mellettünk vannak. Ennek az évnek vége, és az elmúlt három napban az összes fájdalom rám szakadt, ezért most csak magamra koncentrálok, belül. Nem tudtam változtatni, és ez lett a vesztem. Most új útra indulok, és kíváncsian várom, hogy mit fogok fellelni.
Nem kötöm sem a saját, sem mások érzéseit gúzsba.
Nem irigylek, hanem saját magamat gazdagítom és építem.
Nem gondolkodom, csak szeretek.
S mindent megteszek, hogy tisztában lehessek azzal, aki vagyok, s nem azzal aki voltam...

Kedveseim, hozzon nektek a következő év rengeteg boldogságot, őszinte szeretetet, sikereket és sok-sok csodát.
Legyen ez az év tisztább, sikeresebb és kevésbé botrányos ;)

Szeretettel kíván Nektek Sikerekben Gazdag Új Évet:
Geisterfahrer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése