2011. december 24., szombat

A lelkek Karácsonya


Ez egy karácsonyi bejegyzés. Tele töltöm nektek rengeteg ízletes mézeskaláccsal, fahéj illattal és szeretettel.

Azt mondták, ne bánkódjam, hogy véget ért ez az év. Jön a következő…
"Kedvesem, ez egy hosszú év volt. Rengeteget utaztam lélekben, hogy eljuthassak ide. Egy éve még rosszul állt a szénám, mondhatni. Az álmok, miket a fehér falra festettem, elmosódtak, és egy hatalmas fekete Ördöggé változtak. Engem már senki és semmi sem tudott megmenteni a pusztulástól. Úgy döntöttem, kiszállok ebből a háborúból, és magányosan folytatom az utam egy ismeretlen világba. Tudod, egy ember, akinek szilánkokra törték a szívét, egy darabig nem is tud vele mit csinálni. Csak áll, és bámulja magát a véres cserepekbe. Reménykedik, hogy majd valahogyan sikerül újra összerakni. S jöttél te. Derült égből villámcsapás. Megfogtad jéghideg kezemet, és messzire cipeltél el. A valóságból kilépőt kaptam… nem voltak szabályok, emberek, társadalmi rétegek, nem volt pénz, s semmi más, ami elvakíthatott volna bárkit is. Már nem zavart a jelenléted. Nem volt erős késztetésem arra, hogy eltaszítsalak magamtól… sőt… ellenkezőleg. Többet és közelebbről akartam. Megmászni egy olyan hegyet, aminek még a közelébe sem mertem azelőtt menni. Tudtam, hogy meg kell tennem, ha valaha (!) is boldog akarok lenni. Veled kell kezdenem. Téged kell közel engednem magamhoz.
Lesznek az életben pillanatok, amik egyszerűek, de annál ritkábbak. Miknek nincs értelmük és jelentőségük, de meg kell, hogy történjenek."

Így Karácsonykor, egyetlen kívánságom van a világnak. Szeressetek! Határok és mérték nélkül… mindenkit, aki segített, mindent, ami szép, és Istennek fiát, aki megváltotta ezt a bűnös bolygót.
Öleljétek meg a szeretteiteket és bocsássatok meg. Legalább ma, mikor fahéj illat és ajándékzörgés tölti be a házat.
Minden, ami történt a múltban, most egészen apró és jelentéktelen. Ma tanultam meg igazán, hogy csak a jelen van, és csak az számít. A hála, a béke és a szeretet egysége lengi ma körbe a világot.
Én is hálát adok a legfontosabb emberekért. Legyen övéké mindenem, amit csak adni tudok lélekből. 
Legyen ez a nap mindenki életében tiszta és emelkedett hangulatú. Békés és Áldott Ünnepeket Mindenkinek!

"Odamennék az ablakhoz, hálából megcsókolni a kezed, de félek, hogy akkor megkívánnálak, veled álmodnék az éjjel, így hát majd holnap, mások előtt és búcsúzáskor teszem meg, most pedig mondj szépen jó éjszakát, s eredj lefeküdni."


Geisterfahrer



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése