2014. január 20., hétfő

Önző


Hogy miért hallgatok? Erről nehéz beszélni, szerelmem. Félek, meggyűlölnél. Önző vagyok és állandóan csak elégedetlenkedek a környezettel, ahol felnőttem. Semmi okom nincs rá, ez a szomorú valóság. Nagyszerű szülők egyedüli gyerekeként nőttem fel, a nélkülözést nem ismerve. Az osztozkodást, a gondoskodást én nem a testvéreim körében tanultam meg. Senki nem tudja, mekkora fájdalom rejlik ebben az egy mondatban. Még egy tökéletes életben is fáj ezt kimondani.
Mindent megadnék neked, hogy boldog légy. Ezeket a tágas szobákat, ezt a szép tájt… mindenem odaadnám, csak hogy velem lehess. Szeret teljes csodálkozással figyeltem, ahogyan a szigetről meséltél… éreztem, hogy hazaértem hozzád. Teljességedben megcsillant a mérhetetlen szeretet a szülők, a szülőház és még a hibázó barátok iránt is. Látom a szíved… látom nagyon közelről… valójában dobog és hálás minden apró örömért. Én pedig itt ülök a kastélyban, 3 üres szobával, összetört álmokkal, és egyre rombolódó szülői kapcsolatokkal. Beléd kapaszkodom, mint egy őrületből lábadozó, élettől meggyötört beteg. A te fényed éltet… s én egyre önzőbben akarlak… akarom az otthonod, a családod, a helyet a szobádban. S most irigy vagyok, hogy más tölti be az én jövőbeli helyem. Más kapja otthonaként a szerető környezetet…
Nem tudom megadni neked azt, ami megillet téged. Rab vagyok a saját otthonomban, egyedül taposom magam előtt reménytelenül az utat. Félek, soha sem fogok tudni itt neked helyet biztosítani, s ebbe beleroppan minden idegszálam.
Érted már miért akarok menni, vagyis menekülni. Még téged is magammal rántanálak… aztán hirtelen feleszmélek, hogy neked még vannak kötelékeid ebben a világban…

Bocsáss meg…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése