2014. január 12., vasárnap

21




„Már majdnem megszöktünk. Épp akkor, amikor már majdnem elsírtam magam a tudattól, hogy nélküled kell lélegeznem. Nevetséges, igaz? Már kezdené az agyam kínozni a szívem, hogy hogyan tarthat megint itt, hogyan képes komplex személyiségét odaajándékozni a másiknak…? De most mégsem meri racionális gátjait felállítani.
Túl erős vagy… túlzottan szeretsz engem ahhoz, hogy most bármi is megállíthasson engem… mert álmodva nevetünk, és nem félünk a jövőtől…
Azt hittem nem létezhet olyan szenvedély, amelyet kergettem. Aztán hirtelen erősen, fénylően berobbant az életembe, és elhozta a régen várt biztonságot. A kellemes nyugodtságot, és bizalmat a jövőbe, ami forró szenvedéllyel párosul. Finom, porcelán bőröd alá bújnék minden percben, hogy megláthassalak igazán belülről. Ívelt, érzéki ajkaid rejtik magukba a boldogságom minden sejtjét. Érintésed villámcsapásként váltja meg szürke létem rövid perceit… S akkor megáll az idő, a valóság színes fala leomlik, s hirtelen az örökkévaló álom világában találom magam. Nincs nevem, sem korom… és még a múltam súlyaitól is megfosztottál. A legnehezebb terhemtől megváltottál, és felkutattad a legmélyebb berkekben lakó ént. Bátor vagy. Szeretetteljes, szenvedélyes és odaadó. Te vagy a férfi, aki bennem él, és mellettem áll. Aki miatt megtalálhattam önmagam utolsó darabját, s aki rávilágított a képre, ami most már kristálytisztán csillog előttem…”



*Neked

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése