2014. január 3., péntek

Personal J.



Megmentett. Nem adta fel a küzdelmet a szívemért. Nem kellett neki semmi más, csak a bennem rejlő ember, nő. Én pedig tudatlanul álltam előtte… hatalmas tapasztalataim eltörpültek a benne rejlő szeretettel szemben. Megfosztott a védőfalaimtól és őszinte mosolyával kitépett a valóságból, finoman és könnyedén. Hozzám mert érni, bele mert nézni a szemembe. Nem félt semmitől… még a múlt agresszív szörnyeitől sem, amit igyekeztem elbújtatni a pupillám sötétje mögé.

Megtaláltam a férfit, aki képes szeretni. Aki képes engem szeretni…
Megnémultam. Elhagyott a sötétség. Állok a fényben, és kiszakadnak belőlem a démonok. Nem maradt semmim... csak a jelenem és az álmaim.
Megbocsátottam mindenkinek.
Szívből szeretnek, s szívből szeretek. 

¤¤

"A jövendő boldogság, mint a trópusi partvidék, bensőséges lágyságát, legillatosabb leheletét vetíti maga elé a végtelenbe, s már előre e mámorban ringunk, anélkül, hogy törődnénk a még úgysem látható horizonttal."
(Bovaryné)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése