2013. szeptember 1., vasárnap

Sail away

Ideje búcsút inteni a végtelen nyárnak. Mint a vitorlás, amely vidáman szeli a lágy vizet, úgy siet nekem is az élet. Hála, boldogság és öröm tölti be a szívem, s ezek mind mérhetetlen erőt adnak a harchoz, amelyet meg kell vívnom a jövőmért. Sorakozik a sok-sok ötlet, terv, arra várva, hogy igazi cél születhessen belőlük…
De most még csak búcsúzom. Habár sokat változtam, nem tudom elrejteni a boldogságom, amelybe belevegyül a hiány okozta szomorúság. Ebben a pár hónapban volt helyem a világban, volt jelenem, amiben teljesen élhettem, s volt mellettem egy ember, aki most már a világot jelenti. Nem egyszerűen beragyogja a létem, nem csak egy kincs, hanem maga a valóság. Minden hibájával és szépségével együtt. Érzelmek, mint a sokféle színek, éltetnek ebben a szürkeségben. Nem akarom elengedni a csodát, amelyet végre megtaláltam. Csak élvezni akarom még… mint ahogyan az utolsó forró napsugarakat, akik köszönésképpen még csókot lehelnek az arcomra. Most éppen nem bánt az elmúlás vagy a felnőttéválás komolysága. Ez a nyár még gyermeki és szerelmes volt…

U.I.: Neked. Minden szeretetemmel, minden őszinteségemmel. Higgy nekem, megéri szeretni még a sok csalódás után is… ne kételkedj, hisz tudod, mennyire szeretlek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése