2013. szeptember 24., kedd

Halott szív


Ha tehetném, belebújnék a testedbe. Hallgatóznék csendben… a lélegzetvételeid, a szíved dobbanása hangosabban szólna. De én mégis figyelnék a lelkedre is… minden egyes apró gondolatodat elcsípném, minden érzésedet megvizsgálnám, s aztán még mélyebbre utaznék. Megkeresném a fájdalmaimat… azokat, amiket még magad elől is rejtegetsz. Megküzdenék minden démonoddal. Eltüntetnék minden sötétséget, s a helyébe fény hoznék… ott hagynám benned a szeretetem forró biztonságát, hogy mindig érezhesd, igazán benned élek…
Mégis, most fal vesz körül. Magas fal, aminek súlyos tégláit a fájdalom hidege tartja össze. A védelem mögött jéggé fagyott minden érzés, őket már csak egy aprócska láng melegíti. A szerelem tüze mindig ott fog pislákolni, ő még reménykedik, mikor a világra már ráhullt a gyász. Mellkasomból árad a csípős, őszi levegő. Fullasztó a csend, a „nem tudom”-ok nevetséges rikácsolása már süketté tett. Maroknyi hit, remény és szeretet harcol bennem a lelki-életben maradásért. Elfordultam a fájdalomtól, halhatatlanná tettem a lelkem, s eközben el is haltak a benne parázsló álmok. Megrekedtem. Mozdulatlanná dermedtem a pusztulásban. Meztelen és sebes a szívem, amelyről letépkedték a boldog büszkeség szárnyait…
Megölted a szerelmünket…
Megöltél engem is…
Nincs már miben hinnem… nagyobb pusztítást végeztél, mint maga az Ördög…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése