2013. augusztus 6., kedd

Fake Empire


Minden túl könnyű akkor, ha az ember már elveszített mindent. Nem kell felelősséget vállalnia a barátai vagy az érzései miatt. Lebeg a keserű valóság felett és torz mosollyal kigúnyol mindenkit.
Aki olyannak született mint én, egyszer csak elhagyja a benne lakó naiv gyereket. Hittem a megváltó szerelemben, az örökké tartó kapcsolatokban és a művészi gondolkodásban… most pedig csak kevés dolog tartja életben az erős falakat. Egy igaz barát, korrekt jövőkép és… egy különleges szerelem. Egy sérült gyöngyszem, amibe beleköpött a hatalom, az önzés és a bántás. Nem, nem mi vagyunk a hibásak… a lelkünk sérüléseiért képtelenek vagyunk vállalni a felelősséget. Én beismerem a traumáimat, ő nem. Vannak olyan erős és megközelíthetetlen emberek, akik akkora sebeket hordoznak, hogyha szembenéznének velük, akkor örökre megváltozna az életük. Ő nem akar megváltozni. Feljebb tör, parancsol… irányít és uralkodik. A lélek helyére néha mást nevelnek bele a gyerekükbe a szülők… talán azért teszik, hogy utódaik ne szenvedjenek annyit a szív gyengeségei miatt…
Nem szabad élesen látni a másik sötét oldalát… el kell hogy homályosítsa ezt a szerelem köde. De én megvakultam. Minden egyes valóságszilánkot belém szúrtak a barátai, hogy kristálytisztán láthassam a szörnyet, akivel együtt akarok lenni. Nem tudok mozdulni, nem tudok menekülni. Úgy tűnik már semmim sem maradt, csak megmagyarázhatatlan és megszámlálhatatlan mennyiségű türelem és szeretet.
Az én tündérmesém különleges és érthetetlen. Mindig csak a veszteség, amit fura de mégis gyönyörű ajándékok követnek.

Fél éve kezdődött minden, ami megváltoztatta (megint?) a világomat. Erőssé tett és egészen más megvilágításba helyezte a jövőt. Lezárultak a képzelt világban a mágikus, édesen sötét zsákutcák a bennük rejlő múlt-szemcsékkel… megfosztottak a csapongó, töményen romantikus gondolataimtól… a finom, lelkes tisztaságtól.

„Eljött az igazán tiszta reggel. A szobát forró levegő fojtogatta. A mozdulatlanság kinyitotta hosszú pilláit. Felébredt… álmai helyett, most már a valóság vette körbe…”

Az őszinteség mögött hidd el, mérhetetlen szeretetem bújik meg… csak kicsit megsebezve…

G.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése