2013. augusztus 12., hétfő

Levél az Ördögnek

Kedves Múltbéli Szívfájdalmam!

Nehéz szívvel neked címzem ezt a levelet. Úgy érzem, képtelen vagyok másnak erről beszélni. Nem kell senkinek az ítélete, sem a szánakozása. Csak a tőled kapott szenvedélyes fájdalomra vágyom, ami megvilágosítja majd az elmém…
Ismét odaadtam a szívem egy semmirekellőnek, aki most mégis a világot jelenti nekem. Nem szűnő szeretettel fordulok felé, miközben érzem, hogy szilánkosra reped a bennem hangosan dobogó szív. S eközben ő nem tud adni semmit. Bánt, csal, merészen uralkodik. Nincs benne semmi emberi. Olyan akárcsak te…
Az emberek azt mondják, nem szeret. Ismersz engem kiválóan… tudhatod, hogy mire eljutottam a felismerésig, porig zúzódott a mesterien megépített világom. Nem tudok szabadulni… nem tudok mozogni… mintha kiszívták volna a tüdőmből a levegőt. Fulladozom. Képtelen vagyok elhagyni Őt. Még mindig bízom benne, még mindig hiszem, hogy a lélek olyan portéka, amit útközben megtalálhatunk magunkban…
Segíts nekem! Ha hallasz, gyere vissza! Kellesz a tisztánlátáshoz. Nálad van a lényem egy fontos része. Emlékszel még? Annyira tanácstalan voltam, hogy árúba bocsátottam neked a lelkem. Tartozol nekem. Én pedig már nem félek a végtelen, fájdalmas sötétségtől…
Gyere vissza…

Ölel,

Geisterfahrer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése