2013. november 4., hétfő

Üzenet K.D.T.-től



"Ohh, mily különös fordulatnak nézünk elébe, mikor újra működésbe jön egy olyan gépezet, ami már rég nem dolgozik. Először furcsán éreztem magam, hogy ujjaim megint koptatják a billentyűzetet, miközben egy újabb virtuális elmefuttatás születik, de aztán rájöttem hogy ez még mindig nem nehéz. Igazából elolvastam mindent, amit úgy véltem hogy el kell, és szembesültem a valósággal, amit rég nem veszek figyelembe, de még mindig nem értem a logikai menetét. Tudom, kiderültek dolgok, amiknek nem kellett volna, napvilágot látott pár olyan gondolat, ami jobb lett volna ha nem teszi, de megtörtént. Változtatni nem tudunk rajta, eltörölni nem tudjuk, szóval jobb ha együtt élünk vele. Tudom hogy néha Te is visszanézel ide, tudom hogy a múlt gondolataiban tengődsz, és azt is hogy most körül-belül annyira vagy boldog, mint én karácsonykor. Mélyre tudnék szúrni ha szeretnék, de nem látom értelmét, és ha picit végig gondolod, nem tüntettem el magam teljesen. De ahogy látom, erre már rájöttél.Na de honnan a cím.?"



Ez az üzenet ért ma engem utol az internet végtelenségében. Itt az oly régen áhított válaszom. Zavaros, kétértelmű és egy csipetnyit gonosz.
Kár reménykedni az őszinteségben... 

Mélyre tudsz szúrni? Ej... nem illik belerúgni a földön fekvőbe... itt nem maradt talaj, amibe beleszúrhatnád a bosszúd tőrét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése