2013. november 3., vasárnap

A light that never comes


Ez már biztos a Pokol egyik kulturált, megtévesztő bugyra. Villognak rám az unalmas tekintetek, a sok egyforma, amorf lény a fülembe mormolja szürke mondatait.
Sikerült visszautaznom a múltba, és megtalálnom lényem egyik alapvető részét. Megint ismerős a tükörből visszatekintő arc. A szemében megbújnak a nagy álmok, a hihetetlen elvágyódás és egy eltitkolt vágy. Valami nagyon mélyen gyökeredzik bennem, amit mégsem sikerült elengedni teljesen. Persze, ezzel már szembesültem, teljesen őszinte voltam magammal, blablabla…



 Az ismerős a tükörben egy gondosan összepakolt, ősrégi csomagot cipel. Ebben a csomagban ott nyugszik összegyűrve a rengeteg kétely, és csalódás a „barátok” iránt… sok-sok be nem teljesült élmény, amit a „barátoktól” remélt…
Ott van még a meg nem értettség mázsás súlya… és ott van az a bizonyos személy, aki most már harmadmagával kerget engem éjjel-nappal…

Ismersz valóban? Belém látsz? Akkor merj szembenézni a katasztrófával, amit elindítasz bennem, ami után mégis más lesz az életem és sikerült megváltoznom…
Nem kell tőled semmi… de mégis mindent elvennék, hogy csak az enyém legyen. Te magad vagy a lehetetlen, ami még mindig pusztítóan képes vonzani… mondd, tudsz róla? Direkt csinálod? Tényleg nincsenek hátsó szándékaid…? Remélem, csak én vagyok a paranoriás…

G.

U.I.: Szűk és émelyítő lett a környezet, amiben felnőttem. Mindenki halálbiztos önbizalommal uralkodik a nevetséges népszerűségi skála tetején. Nők, akik máris komolyan tekintenek a jövőben és nem létezik számukra csalódás. Szerencsések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése