2013. március 31., vasárnap

Nem tökéletes. Eredeti!







„Megint. Ismerősek a zajok… visszatér ugyanaz a sötét szellem… ugyanolyan tőrt döf a szívembe, csak már nem tud mindent elvenni tőlem… aki fegyvertelen, megalázott, néma, annak már nincs mit vesztenie. A lelki halálban is csak a megújulás lehetőségét látja…
Nem is tudom honnan volt erőm ilyen hallgatásba burkolózni. Nem fáj, jól vagyok, túltettem magam rajta –gyakori válaszaim voltak. Az emberek nem láttak könnyet a szememben. Szerencsére. Egy senki nem érdemel ilyen gyönyörű gyászt… a könny túl nagy ajándék egy olyannak, aki nem becsüli a szeretet erejét. Mégis egy éven át mérgezte az életem, és én csak egy szempillantással átléptem és megbocsátottam mindent. Az emberek csodáltak, bámulták a tartásomat és a becsületemet… pedig csak a hitem segített át az egészen. Alázatot tanultam és a csendtől reméltem a megoldást, ami meg is érkezett. Isten kegyes a teremtményeihez, különösen akkor, ha látja, hogy túlélik a hitük próbatételét.

Mit érzek most mégis? Mindent. Fájdalmat, csalódást, szégyent, megalázottságot… a múlt utolsó hagyatékait…
És még? Hiányt, szeretet, reményt… a jelen hihetetlen és csodálatos ajándékait. A kegyelmet, ami kiárad az egész életemre, de nem tudom megcsodálni és megragadni ezt, mert állandóan bánt a megemésztetlen keserűség, amit régen csak ellöktem magamtól, és nem dolgoztam fel. Nem voltam magányos, de még egyedül sem voltam, mert rendkívüli emberek segítettek felállni. Felállni miből? A megaláztatásból, ami elsőre jelentéktelennek tűnik, könnyen felejthetőnek, de megölte bennem a gyermeki szeretetet. Már nem tudok úgy szeretni, már nem tudok úgy rácsodálkozni a másikra, mint 17 évesen. Fáradtan, fájdalmasan vánszorognak a súlyosan megsérült érzéseim… mély sebet kapott a bizalom, a jövőbe vetett hit és remény.
Soha senkinek nem engedtem még meg, hogy ezeket a traumákat megláthassa. Régen mindig csak beszéltem, beszéltem és beszéltem addig, amíg jobban nem éreztem magam, de most rabként tart a némaság. Nem tudok megszólalni… fojtogatja valami a torkom, ami nem akar elmúlni és elmenni…”

Már nem is küzdöm azért, hogy különlegesnek tartson az a Valaki.
Már tudom, hogy nem lehetek a legjobb…
Már tudom, hogy nem az én főztöm a legfinomabb…
Már tudom, hogy soha sem nyerhetek… mert nem vagyok tökéletes

G.
U.I.: Semmi tökéleteset nem tudok nyújtani, csak azt amim volt, vagy ami talán megmaradt...: önmagam, a szeretetem, a segítségem, és a társ, aki lehetek a Valaki mellett…

U.U.I.: Valamit nem vallok be magamnak… -nemhogy neked, még a végén kibújik belőled a férfiak gigászi és ijesztő önimádata…- még hozzá azt, hogy szeretlek… olyannyira, hogy megszületett bennem a türelem és az erő, ami addig hajt, amíg meg nem mutathatom, hogy igenes felérek még Hozzád is… miért így küzdöm így? Mert tökéletes vagy számomra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése