2013. március 4., hétfő

Kedvesem

Mindig marad egy hajszálvékony, finom, elegáns védőháló, különben az a bizonyos szerelemnek nevezett drog venné át az irányítást az életünk felett.
Mit éreztem, mikor kiszálltam ebből az eufórikus állapotból? Azt, hogy elveszítettem az önállóságomat… az értékeimet… a józan ítélőképességemet… az álmaimat. Nem láttam azokat a bizonyos jeleket, amik mutatták az elkerülhetetlen vég állapotát. Egy szerető sem kívánhatja azt, hogy ne beszélj magadról vagy az érzéseidről… egy szerető sem követelheti meg, hogy az álmaid áldozd fel a szeretetért. Tőlem sem kérték, de én megtettem. Mindent odaadtam magamból, ezért már nem tudtam a másik nélkül létezni… a „szerelem” betöltötte az egész életem… ez volt a hobbim, a kikapcsolódásom, és végül a halálos kór is, ami felemésztett.
Mint mindenki, én is okosabb akarok lenni. De nem lehet védekezni… ez csak jön, felkap, a nap felé fordít és beragyog mindent. Aztán pedig… Isten tudja csak a sorsunkat…
Nem fogom azt mondani, hogy nem hiszek a szerelemben. Hazudnék, ha megtagadnám ezt az érzést. Romantikus vagyok, talán… szeretem elhinni a meséket és az egyéb boldog szerelemről szóló történeteket, ahol mindig van egy társ, aki bebizonyítja az ellenkezőjét a téves feltevéseinknek…

Csak egy szó, ami mindennek érzelmet ad. Az értelmet elkergeti és csak színtiszta érzésekkel ruházza fel az élet szürke napjait.
„Ölelte őt szorosan magához. Láz égett benne… megint. De ez különbözött az eddigiektől. Ez égetett, de nem mart. Ez mindent elsöpört, de nem tett vakká.
Ebben a pillanatban él igazán az ember a jelennek… mikor szíve sebesen ver, minden idegszála megfeszül, és bőrén minden apró leheletet forrónak érez.
Ekkor ütötte meg a fülét az mondat, amire várt. Az ember türelmetlen, minél hamarabb és minél intenzívebben akar megfürdeni a boldog érzelmekben. Ismerős ez a telhetetlenség? Igen. Ez okozta a vesztét a múltban…”

Geisterfahrer.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése