2013. február 11., hétfő

Bolond február...


Ő csak egyszerűen besétált az életembe. Hozta kisfiús mosolyát, és a biztonság  valamilyen megfejthetetlen, de ambivalens érzését.
Megláttam őt. Tudtam, hogy ő kell nekem. Ránéztem, ő pedig mosolygott. Elsütött egy csúnya viccet… s elkezdődött a múlt és a jövő harca…

Elindult az a küzdelem, amelyben az új, kíméletlenül és kegyetlenül kiírtja a régit. Nem hagy neki teret, addig űzi mígnem az ember, ennek az egész harcnak a színtere egy kicsit belepusztul ebbe.
Minden tompa lett… körbeölelt a sok gyűlölet és az értelmetlen harc. A szabadulás vágya olyan volt, mikor az ember már rohan ki a télből, a hidegből és állandóan, görcsösen a nap felé fordítja az arcát.
Egy percben belém mart a keserűség, aztán ráemeltem fáradt szemem a maroknyi képre, ami boldog emberekről készült. Mosolyuk szerelmes, szívük kiismerhetetlen. Mintha igaz sem lett volna… azok, amiket megálmodott, s amik végül az én álmaim is lettek egyben, négy nap alatt megtaláltak engem… akkor, mikor kivetettem őt a szívemből.
A racionalitás egyre nagyobb teret foglal el. Groteszk csatát vív a szívvel. Nem akar csalódni, de nem is akar egyedül lenni. Nem engedi, hogy leírjam, hogy a tökéletes férfi kopogtat. Be is engedi őt, szeretni is tudná… de annyira mérhetetlenül fél a csalódástól, hogy mindent beszabályoz, magára ölti a tökéletesség gyenge látszatát.
Igen. Kell. A szerelem a minden. De élet, személyiség, saját tér is kell. Ezt a kettőt kell a lehető legintenzívebben ötvözni. A lélek könnyen a szeretője rabjává válik, bezárkózik és minden csoda forrásának csak a kapcsolatot teszi meg. Nem látja a jeleket, a ki nem mondott szavakat.
Mindennél jobban vágyom a harmóniát. A magamba és a másikba vetett bizalom forró, biztató érzését… minden szereplő adott egy különleges történethez. De… milyen hosszú lesz ez a fejezet? Mi lesz a drámai alapélmény? Mik lesznek a szív megválaszolatlan kérdései majd? És végül… az a bizonyos főhős mit nyer majd és mit veszít…

Geisterfahrer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése