2015. november 5., csütörtök

Hála

Lassan itt a születésnapom. Megint. Régen kitörő örömmel fogadtam, ahogyan ez a nap kitűnt a többi szürkesége közül, és végig olyan szép és teljes volt.
Valahogy nem sikerült rátalálnom a belső örömre és békére az elmúlt 3 évben. 18 éves korom óta nem alakultak jól a születésnapjaim. Az életem ezen szakasza felett minden egyes évben ugyanolyan káosz uralkodott. Az ünnepem alkalmával folyton összeomlott a világ, és keserédes volt az ünneplés.

Tavaly úgy éreztem, hogy mindent elveszítettem, és csak a szeretteim tartják bennem a maradék, parányi lelket.
365 varázslatos nap. Ami egy év alatt megváltozhat, az mind belezsúfolódott ebbe a párszáz napba. Mérhetetlen büszkeséggel, sőt… gőggel tölt el a tudat, hogy nem ácsingózom ugyanott, mint egy évvel ezelőtt. Én előre léptem… nem is kis mértékben.
Tavaly november 6-án a nagyszüleimhez menekültem, mert már nem bírtam a magányt. Most majd felszállok egy vonatra, belevetem magam az újdonságokba, a külföldi lehetőség sokaságába. Régen lehetetlennek tűnt az ilyesfajta fajta rugalmasság előttem… de mára már nem bánom, hogy utaznom kell.
S ha hazajövök, tudom, várnak rám. Ő vár rám, akire most is vágyakozom… azt akarom, hogy ünnepeljen velem, és én őt ünnepelhessem, mert boldoggá tesz.
Megígértem neki, hogy kevesebbet beszélek, és többet érzek. Millió gondolat árasztotta el a szívemet, miután az együtt töltött órák után elment… de nem írhatom le mindent. Bizonyos csodákat meg kell tartanunk magunknak, és hagynunk kell, hogy pislákoljon, melegítse bennünk az életet, hogy soha se fáradjunk el.

Minden megváltozott körülöttem. De leginkább legbelül én változtam meg. Még önmagammal is ismerkednem kell, ezért is vagyok ilyen bizonytalan.
Emlékeztek még mit írtam az igaz szerelemről, egy igazi férfival? Ehhez kell most felnőnöm… nem akarom elrontani…
Ezt a születésnapi posztot a legkedvesebb szeretteimnek szeretném ajánlani, akik az én szikláim, akik engedik, hogy megpihenhessek szívükben, és akikről tudom, hogy nagyon szeretnek engem, mert lelkesedéssel és őszinte szeretettel ünnepelnek velem.
Adri, P., Nektek.


Hálával tartozom az Úristennek, amiért ilyen szerencsés vagyok.
Uram, köszönöm ezt a rengeteg gyönyörű élményt, barátot, szerető embert! Köszönöm, hogy soha meg nem szűnő áldással viseltetsz életem iránt!
Hálát adok mindenért és mindenkiért ma. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése