2013. december 21., szombat

Használati utasítás


Geisterfahrer jelentés: ámokfutó. Egy név, ami mögött ott lakik a jól felépített alterego.
Minden igazi művész rendelkezik ilyennel… de a legegyszerűbb emberek is szeretnek néha bebújni egy név mögé, hogy formába öntsék személyiségük fura, sötét vagy éppen vadul ragyogó útjait.
Nem kötelességem magyarázkodni, hogy mit miért írok. Ha sötéten látom a világot az adott pillanatban, pedig villódzó mosollyal kéne járnom, az az én bajom. Nincs joga senkinek sem ítélkezni felettem.
Geisterfahrer mindig bennem fog élni. Ő lesz az álmok, a fájdalom, a szenvedély és a bűnök szóvivője. Kell, hogy éljen, úgy vagyok igazán én. Bármennyire is szerelemes leszek, vagyok ő bennem él, és vadul visszaránt a földre. Ez a feladata… ő a romantikus-realista.
Ide mindent le merek írni, és akik megkapták ezt a címet, azok kitüntettetek rendkívüli bizalommal és szeretettel. Senki eddig nem élt még vissza az itt megszerzett személyes tudással. Még azok sem, akik már csak a múltamban élnek.
Ha valamit kiadok a szívem mélyéről, akkor annak megvan a magyarázata, mindegy mennyire jó vagy rossz. Hirtelen felindulásból írok, és a körülményeket soha sem közlöm. Akinek pedig megvan a maga befogadói érzékenysége és ismerete irántam, az mindig a szavak mögé fog látni. Látni fogja a művészi túlzást, vagy pár unalmas nap nyomát… esetleg egy kis félelmet a jövő felé.
Ha pedig valamiről nem beszélek, arra még nyomósabb indokom van. Vannak olyan kincsek, amelyek olyan mélyen laknak az emberi szívben, hogy félünk a szavak szintjére felhozni őket. Akinek összetörték már a szívét, pontosan érteni fogja, mire gondolok… a legfrissebb, legújabb csodákra vigyázni akarunk, hogy ne fedjék be őket a múlt árnyai…


Én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése