2013. június 4., kedd

Valahol



„Futok. Fejvesztve menekülök a valóságból. A türelmem, az egyetlen megtartóerőm elfogyott. A szeretetem már nem elég ahhoz, hogy életben maradjak a farkasok között…
Néha nem is tudom, hogy kik között élek és hol a helyem közöttük. Régen vágytam ennyire a kínzó magányra…
A szerelem bennem kétarcú… van, hogy az egekig emel, de a sűrű, halott hétköznapokban csak kínozni tud. Fegyverként használja a féltékenységet, a gyanakvást… elhiteti velem, hogy nem csak én élek a másik szívében. Addig hajt, mígnem belepusztulok a tömérdek kérdésbe… nem kérhetek vallomást, nem kérhetek őszinte szavakat a férfitól… mindent tilos. Bilincsbe vertem a saját kezemet, mert tökéletes akartam lenni. Nem követhetem el a múlt hibáit… nem ölhetek meg megint egy virágzó kapcsolatot. Megfulladok inkább a saját némaságomba, de nem hagyom, hogy az ábrándok elpusztítsanak egy friss, lehetőségekkel teli életszakaszt.

Szólj, ha tévednék… azt hiszem tudni akarom, hogy megint összetörik a szívem.”

Örökké a tietek,
Geisterfahrer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése