2013. június 24., hétfő

Extenzív totalitás II.


Azt mondtam nekik, hogy „művésznek” születtem, ők pedig elhitték nekem… főleg egy valaki, aki csak csendesen megjegyezte: „Írj tovább…”
Írni fogok neked és rólad, hogy megláthasd, mi van bennem, amiről még magam sem tudok, mert félek kiejteni a szavakat, amik megfogalmazódtak a legsötétebb pillanataimban.
Ez a legnehezebb dolog, amit valaha átéltem. Rád néztem, és csak arra tudtam gondolni, milyenek lehetnénk. Mennyire boldog lehetnék egy ilyen rendkívüli emberrel, mint te. Megbecsültél, törődtél velem és hihetetlen élményeket szereztél nekem. Aztán természetesnek vettél engem, és visszahúzódtál… rájöttél, hogy megláttam az összes hibádat és gyengeségedet…
Bocsáss meg, de képtelen vagyok benned megbízni, mert félek. Képtelen vagyok megint naivan, önfeledten élni és szeretni. Megbántottál… mert látom, hogy nem szeretsz… nem tudsz megnyílni… nem tudsz beszélni hozzám. Mindezek ellenére, mégis hihetetlenül szeretlek és bármit megtennék azért, hogy tökéletesnek láss, hogy elfogadj… amikor először szóltál hozzám, akkor ismertem fel végre, hogy kit is keresek. Nem érdekel, hogy túl fiatal vagyok, vagy épp neked mondják, hogy az vagy, én szeretlek és ki akarom mondani! Nem tudom magamnak tartogatni, nem akarok megint reménytelenül szeretni. Lemondtam a romantikus képzelgéseimről… nem kergetem a tündérmesémet. Szokásom mindent elrontani, épp ezért kerülhettem talán megint ide. Bocsáss meg nekem, ha hibáztam. Mindent csak azért teszek, hogy elfogadj, és ne csak szeretettel, hanem szerelemmel szeress…

Nem tudok erről senkinek és semminek beszélni. A szívemben olyan mélyen laknak ezek az érzések, hogy magamnak sem mertem bevallani őket.
Ha én gyenge vagyok, akkor te légy erős… nyílj meg és légy őszinte. Hadd tudjam meg, mi a valóság…

G.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése