2013. május 21., kedd

What the water gave me



Ez olyan érzés, ami csak percekig tart. A világban talán csak pillanatokig van minden rendben, azután visszatérnek a valóság szürke szellemei.
Az álmok tartanak minket életben. Ők hordozzák az életerőt, a magabiztosságot. Amikor épp sikerül legyőzni a múlt démonjait, és süket füllel felelni a hangos veszekedésre, akkor abban a rendkívüli csendben és nyugalomban elkezd az ember álmodni. Megjelenik előtte a jövő, reményteli, boldog ruhát ölt és mosolyog. Ígérget közös utakat, örökké tartó, fehérséggel megpecsételt szerelmet és mérhetetlen, mámoros sikert. Én is látom magam… a pipacsmezőben lépkedem, nedves a talaj a nyári verőfényben… fújja a szellő a ruhámat. Valahogy így jelenik meg a fejemben az, hogy boldog vagyok. Egyedül vagyok, de ott lakik bennem a végtelen szeretet, és várakozik. Egybeforr a másik szív képével, és diadalt üli az elmúlás felett.
Nem veszítettem el én semmit útközben. Még megvan a lelkem... Elbújt az „ördög” elől, és most kicsalogatta őt az a bizonyos varázslatos szó. Megváltozott, máshogyan néz ki, mást mond, mást tesz… de azt hiszem őrzi az ősi-reményt. Csalódni fog még, összetörik még, majd újra előbújik. Mégis félek, talán az öli meg, hogy annyira bízik az újjászületésben…

G.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése