2013. július 15., hétfő

Szemek



"Egy tekintet, ami lángba borítja a testem. Mosolyog rám a két barna, finoman ívelt, óriási szem. Megremeg a lelkem, nem tud elbújni a pillantás elől. Elkapott. Megbénultam. Nem tudok gondolkodni… érezni… nem hallok, csak bámulok. Felrobbantja fényesen a sötétséget, megváltoztatja magányos világomat, életet lehel dermedt sejtjeimbe. Soha ilyen pillantást még nem láttam… s ami mögötte van, még több titkot rejt. Minden percben kutathatnám az igazságot, elemezhetném a szempárt, mégsem jönnék rá, miért képes olyan varázslatosan pásztázni. Kötött, mély érzések, megfojtott fájdalmak éltetik a pillantást. Mindig csak mosolyognak… a lágy pillák még kedvesebbé teszik a titkos barnaságot…
Bárcsak örökké engem néznének, bárcsak az én szívemet melengetné mindig a kedves szem… hogy aztán láthassam finoman becsukódni, mikor édes csókot lehelek a gyengéd ajkakra…"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése