2013. április 14., vasárnap

Tartalom és forma


Megint fiatalnak, reménytelenül szerelmesnek és fájdalmasnak érzek mindent. Veszélyes saját magam visszaolvasni, a múlt gyorsan újjáéled a mondatokban.
Nem tudom, honnan volt annyi erőm, hogy ki tudjak lépni egy megromlott, hazug világból… ez már többször is előfordult… az a különleges, hogy mindig jött valami újabb, gyógyítóbb és biztatóbb. Most is ez történt. Varázslatos dolgokat mozgat meg a hit és az optimizmus, amikor éppen képes életre kelni. Felröpített a középszerűség ingoványából… nem egyszerűen csak „fel”… hanem a legmagasabbra. Már nem látszat küzdelmeket vívok, ténylegesen szembekerültem a saját kételyeimmel és elveimmel. Vajon megtaláltam a méltó társam, vagy…?  Megtaláltam a méltó társam, a segítségem, a támaszom. Egészen más, mint amit képzeltem… talán kicsit túl nagyra rúg a tartás és a tökéletesség mértéke. A csók, az ölelés helyett mélyebb tettek képezik a szeretet alapját. Az a bizonyos szó nem kopott még el, még nincs mély, emlékekkel bélelt helye.
Hiszek abban, hogy amikor egyedül maradunk, hirtelen kínos pontossággal meg tudjuk állapítani, hogy mire vágyunk…

„Azt akarom, hogy mindig emlékezzünk egymásra… vagy legalábbis addig, míg meg nem találjuk az igazi férfit és az igazi nőt… addig még szabad visszamenekülni a régi emlékekhez, a régi énünkhöz. „

„A büszkeségem, a tiszteletem és a vágyaim. Csak ezek vannak most nekem, erősen lüktetnek bennem. A szeretet elfogyott, helyébe lépett a racionális felfogás, hogy megmentse az emlékeimet a minden elmaró fájdalomtól. „

„A büszkeség már most körvonalazza a mondatokat és suttogja... „jobbat és többet érdemelsz… igazi nő vagy, akihez igazi férfi való… különleges vagy, és ezt fel kell ismernie annak, aki veled van… hálát, köszönetet, vallomásokat érdemelsz…”

Ő csak egyszerűen besétált az életembe. Hozta kisfiús mosolyát, és a biztonság  valamilyen megfejthetetlen, de ambivalens érzését.
Megláttam őt. Tudtam, hogy ő kell nekem. Ránéztem, ő pedig mosolygott. Elsütött egy csúnya viccet… s elkezdődött a múlt és a jövő harca…

Így ért véget a nagynak hitt érzelemhalmaz, s így kezdődött el a jelenleg is lüktető őrült jelen. Nem tudom, mi vár rám… Rengeteg élmény és érzelem vár rám… itt sorakoznak előttem, a belépésre várnak, arra, hogy kitárjam előttük az ajtót, és szabadon áramolhassanak át rajtam… de előbb még ki kellene kergetni a maradék fájdalmat és kételyt…

G.Ha Ha hhhhhHhhhhefgrjrhhl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése