2012. szeptember 13., csütörtök

Kérlek, fogd a kezem...

Megint csak a szürke valóság fájó tövisei következnek. Hamis barátok, nehéz szerelem, s egy beteg világ rémképei.
Azt hiszem most jó érzés nem az iskolapadban ülni. Mindenki olyan idegen… mindig történik valami olyasmi, ami miatt csalódnom kell a mellettem élő emberekben.
Egy éve tervezem, hogy levizsgázom végre németből. Holnap van az utolsó megmérettetés napja. Tulajdonképpen elértem a célom, de még nem tudom, hogy sikerült is-e… csak annyit tudok, lezárult egy út, egy reményforrás, ami most már csak a büszkeség forrása lehet majd.
Mindenféle szempontból új fejezet jön. Szépen, lassan betáncol a mágikus 18-as szám is. Vajon mit hoz ez a döntő és súlyosan meghatározó életkor nekem? Tavaly szerencsém volt a 17-sel… mi lesz, ha a következő fejezet már nem lesz ilyen szép, kimunkált és egyedi? 

Hirtelen vágtatott be az ősz a természet ajtaján. Rögtön szomorú, szinte perverzül depresszív arcát tárta fel. De nekem olyan tökéletes… olyan pontosan képes utánozni, imitálni az emberi lelket az ősz. Annyi titka van… esik, hideg van, fúj a szél… de mégis ilyenkor a leggyönyörűbbek a naplementék… mikor még novemberben is simogatnak a napsugarak… vagy a lehullott levelek… annyi árnyalatban pihennek a megfakult füvön.
A természet az élet milliónyi lehetőségét rejti magába.
Folyton csak ismételgettem, mentegetni próbáltam a megkopott, sérült kapcsolatokat, de most a továbblépés időszaka van, mint mindig már egy jó fél éve. Egyetlen elem hiányzik: a bátorság.
Honnan akarok elmenekülni? Négy személyiség különleges egyvelegéből… egy világból, ami mások szeme előtt tökéletes és sértetlen volt. Itt éltünk boldogan, mámorban úszva, titkok nélkül… de aztán a négy különböző természet nem hazudtolta meg önmagát. Mindegyik megmutatta pusztító erejét, és az egységből széthúzás lett. Miért írok még mindig erről? Mert amíg a Földön leszek, lélegzek, szeretek és megbocsátok, addig ez a tüske mélyen benne lesz a szívemben… s folyton magamat fogom okolni… mekkora kincset birtokolhattam volna... és mennyi erőt tudott volna adni ez a kincs az élet pusztaságában…
De ezt már soha sem fogom megtudni. Ez a pár sor az utolsó mondanivalóm, utolsó szavaim közé tartozik. Most már minden a jövőről, a felnőtté válásról szól majd…

De azért nem leszek rest, ha meg kell hálálni valamit. Sok bátorítást és szeretetet kaptam, éreztem a rengeteg pozitív erőt. Köszönöm, hogy itt voltatok mellettem és szurkoltatok a vizsgám miatt!
A legnagyobb hála az én legnagyobb támogatómnak jár, aki kiskoromtól kezdve nevelt, szeretett és bátorított. Drága Mama, neked ajánlom a bejegyzésemet, és azt kívánom, hogy bárcsak olyan szeretettel teli, erős és őszinte ember lehetnék, mint te.

Nem én lennék, ha nem szánnék pár sort a lelkemet égető szenvedélynek.
Ma megdőltek a sztereotípiáim… sok férfit ismertem, hasonlítgattam őket, közös vonásokat kerestem, s végül ugyanarra a végeredményre jutottam. De Ő… Ő más. Minden tudásom a porba hullott, ezért tapasztalatlan, meztelen lélekkel tudok részt venni a szerelemnek nevezett „játékban”… a fegyvereim sem érnek már semmit… veszélyes helyzetbe kerültem. Még jó, hogy az ember szíve, ami 70-80 évig dobog, nem üvegből van. Hisz ha valóban összetörne, azt nem élnénk túl…

Geisterfahrer.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése