2014. február 13., csütörtök

A csönd ritmusa

Az ő szeme még gyermeki naivitással csillog. Hófehér szemgolyójában ott táncol az azúrkék csoda… tágra nyílt pupilláiban mindig meglátom magam. A saját, fáradt, minden nemű komolyabb önbizalom nélküli arcom.
Irigykedem rá. Persze ez csak az egyik őrült énem által generált dráma egyik újabb gyöngyszeme…

Hol a saját otthonomban akarom felépíteni a saját, önálló és megismételhetetlen személyiségem, hol pedig nála, az ő szívében, az ő bőre alatt lélegezni, és soha ki nem bújni a forró ölelés biztonságából. Egy olyan embernek, aki mindig kereste a helyét és csak részlegesen látja magát saját tükrében, annak a szerelembe esés olykor-olykor a szakadék szélén való táncolást is magába rejti a sok boldogság mellett. Elsodornak a nagy érzések, és Bovaryné típusú tragikus hőssé válok hirtelen… minden értelmetlen és szürke a nagy szerelem nélkül. Az érzelmeim és a szerelem lüktető érzése folyik végig bennem a forró vér helyén… és majd’ belepusztulok az ölelés nélküli éjszakákba…
Azt hiszem talán ez létem legmélyebb pontja. Az örök küzdelem a semminek vélt minden ellen. Az érzések, amiket iránta táplálok, egy furcsa önképet is tartanak elém. Meglátom benne a valódi arcom és megijedek… van, hogy olyan magasra repülök a lélek régióiban, hogy teljesen eltorzul benne a saját arcom, és megszűnik a racionális, normális gondolkodás számomra.

Egyedül maradtam a rengeteg gondolattal. Már nem tudom kimondani azt, amit régen először leírtam, és végül megvallottam valakinek, hisz úgyis minden érzés kifolyt belőlem. Most néma vagyok… nincs kedvem megszólalni, inkább a hallgatás magányába menekülök. Könnyebb így, ennyi csata után senkinek sem beszélni a megismerhetetlen mélységekről. Könnyebb vallani a papírnak, amely végtelenül hallgat…

"Az arcom ilyenre az ország út faragta
Az éjszakák jeleket véstek rám
Én akkor is csináltam amikor más már 
Réges rég feladta.."


Geisterfahrer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése